Na silvestrovo, drugi sveti večer, sem za Slovensko tiskovno agencijo (STA) dal izjavo o korupciji med slovenskimi novinarji. Gre namreč za primer znane urednice, ki naj bi kršila novinarski kodeks. Problem pa je veliko širši. Izjavo sem podal v imenu Združenja novinarjev in publicistov in jo tule navajam v celoti:
Novinarski kodeksi so zelo jasni: oglasna sporočila je treba strogo ločiti od drugega besedila. Tega se slovenski mediji, posebej lokalni in elektronski, velikokrat ne držijo. A to je - če gledamo s stališča bralca - prevara.
Še večja prevara pa je, ko novinar prestopi mejo potihem, prikrito in v svoj članek vnaša oglasne prvine. Pozoren bralec to hitro opazi, večina pa ne. Žalostno je, da se tega poslužujejo celo mediji, ki jih plačujemo davkoplačevalci, torej nacionalna RTVS.
Še večji problem tovrstne koruptivnosti pa je prikrito politično oglaševanje, ki ga načrtno gojijo mnogi slovenski novinarji. Če je novinar navijač ene politične opcije, je to še bolj pokvarjeno kot oglaševalsko navijanje. In naj ne bo dvoma, slovensko novinarsko navijaštvo ima v veliki večini levičarski predznak. To pa je ključni problem slovenske demokracije v tem trenutku, saj medijsko navijanje v korist sindikatov, t.i. vstajnikov in zaposlenih v javnem sektorju blokira razvoj države, ki so bo gospoddarsko gledano v naslednjih mesecih še bolj potopila.
Tino Mamić, predsednik ZNP
Komentarji
Objavite komentar
Sprejeti bodo samo komentarji brez žalitev in s pravim podpisom (ime, priimek in kraj)