Pred dnevi je odstopila odgovorna urednica Primorskih novic (PN). Direktor sedaj išče naslednika. Ker ne verjamem v pravljice, med katere spada tudi iskanje kadrov za urednike medijev z javnimi razpisi, bom vse povedal javno.
Pripravljen sem Primorske novice potegniti iz večletnega padanja naklade in ustvariti obrat, dvig naklade časnika. Pripravljen sem prevzeti mesto odgovornega urednika PN in se hkrati zavezati, da v enem letu povečam število prodanih izvodov PN.
To sem enkrat že naredil, leta 2006. Kot odgovorni urednik sem v pol leta dvignil prodajo za 2%, učinkovitost zaposlenih za 10%, obseg časopisa pa za 20%. Kljub bolniškim odstonostim, ki so porasle za neverjetnih 100%. A ne le to, zaradi zamenjave uredniške politike je bilo v pol leta manj odpovedi kot je prstov ene roke.
Moja ekipa je ustvarjala časnik, ki ga je kupilo skoraj še enkrat toliko ljudi kot časnik kupuje danes. Moja naslednica, ki je nedavno odstopila, je časnik pripeljala na rob preživetja. Prekinila je tudi vse dogovore o sodelovanju, ki sem jih zastavil s tržaškim Primorskim dnevnikom in mariborskim Večerom. Novinarjev PN je danes za tretjino manj, število strani pa se je skoraj prepolovilo. Današnji časi so danes povsem drugačni. Trend rasti, ki sem ga začel sredi poletja 2006, bi zato težko ponovil v kratkem času. A vendar zagotavljam dvig prodaje v enem samem letu.
V kolikor bi projekt prevzel, sem se pripravljen s komerkoli staviti za kakršenkoli znesek do največ 200.000 evrov, da bom v enem letu naklado povečal.
Moj e-naslov je: tino.mamic@gmail.com
O odzivu vodstva družbe PN Vas bom, drage bralke in bralci, obveščal.
1. odziv
Po 24 urah nisem dobil nobenega odgovora. Pismo pa sem poslal predstavnikom lastnika, nadzornemu svetu in direktorju. Niti vljudnostnega odgovora, da so pošto dobili, ni bilo.
2. odziv
Po skoraj mesecu dni še vedno nobenega odgovora. Težko je razumeti, da je lastnikom in urednikom Primorskih tako malo mar za svoje bralce.
Pripravljen sem Primorske novice potegniti iz večletnega padanja naklade in ustvariti obrat, dvig naklade časnika. Pripravljen sem prevzeti mesto odgovornega urednika PN in se hkrati zavezati, da v enem letu povečam število prodanih izvodov PN.
To sem enkrat že naredil, leta 2006. Kot odgovorni urednik sem v pol leta dvignil prodajo za 2%, učinkovitost zaposlenih za 10%, obseg časopisa pa za 20%. Kljub bolniškim odstonostim, ki so porasle za neverjetnih 100%. A ne le to, zaradi zamenjave uredniške politike je bilo v pol leta manj odpovedi kot je prstov ene roke.
Moja ekipa je ustvarjala časnik, ki ga je kupilo skoraj še enkrat toliko ljudi kot časnik kupuje danes. Moja naslednica, ki je nedavno odstopila, je časnik pripeljala na rob preživetja. Prekinila je tudi vse dogovore o sodelovanju, ki sem jih zastavil s tržaškim Primorskim dnevnikom in mariborskim Večerom. Novinarjev PN je danes za tretjino manj, število strani pa se je skoraj prepolovilo. Današnji časi so danes povsem drugačni. Trend rasti, ki sem ga začel sredi poletja 2006, bi zato težko ponovil v kratkem času. A vendar zagotavljam dvig prodaje v enem samem letu.
V kolikor bi projekt prevzel, sem se pripravljen s komerkoli staviti za kakršenkoli znesek do največ 200.000 evrov, da bom v enem letu naklado povečal.
Moj e-naslov je: tino.mamic@gmail.com
O odzivu vodstva družbe PN Vas bom, drage bralke in bralci, obveščal.
1. odziv
Po 24 urah nisem dobil nobenega odgovora. Pismo pa sem poslal predstavnikom lastnika, nadzornemu svetu in direktorju. Niti vljudnostnega odgovora, da so pošto dobili, ni bilo.
2. odziv
Po skoraj mesecu dni še vedno nobenega odgovora. Težko je razumeti, da je lastnikom in urednikom Primorskih tako malo mar za svoje bralce.
Ma ja Tino, drugo leto bodo take kot si ti rabili, letos je prezgodaj.
OdgovoriIzbrišiNizka naklada je za marsikaj dobra. Gre manj črnila, ljudje manj berejo,
kar pomeni da se manj segrevajo in to je ugodno za pregrevanje ozračja.