Upam, da boste
vsaj nekatera uredništva objavila moj današnji dopis, kot ste svoječasno moje zgoščene
povzetke o osupljivih dosežkih slovenskih ameriških izumiteljev in inovatorjev,
ali razna uradna in zasebna poročila o bogastvu slovenskega arhivskega
gradiva iz Amerike in vsega sveta, ki sva ga z ženo Mileno po več kot 65 letih
zbiranja in doplačevanja ob zglednem sodelovanju slovenskih diplomatov v
njihovih zabojnikih poslala in poklonila Arhivu Republike Slovenije. Občasno
sem nekaterim med Vami radevolje ustregel tudi z gradivom, dopisi ali
pogovori, ki ste jih izrecno želeli. Kot misleč svoboden človek seveda z isto
logiko in etiko podobno kot ves svobodni svet obsojam vse tri vodilne
totalitarne sisteme zadnjega stoletja — fašizem, nacizem, ki sem mu skušal
škodovati z več zame smrtno nevarnimi sabotažami in komunizem,
saj so vsi zadali tudi Slovencem globoke, še zdaj skeleče rane, med
njimi medsebojno nezaupanje in sovraštvo. Prepričan sem, da imajo prav
sredstva javnega obveščanja v strpni, vedno večji pluralnosti in
odprtosti do različnih pogledov možnost, da zmanjšajo med Slovenci bolečo
neenakost priložnosti, razprtije in sovraštvo in pripomorejo k večji slogi,
spravi in prepotrebnemu sodelovanju vseh zvestih, dobronamernih in
iskrenih Slovencev v domovini, zamejstvu in po svetu in tako k lepši
bodočnosti našega predolgo trpečega naroda. V tej smeri in v tem upanju
vsem iskreno želim mnogo uspehov in vse dobro.
Lep pozdrav,
Edi Gobec,
Ph.D., zaslužni profesor sociologije in ravnatelj Slovenskega ameriškega
raziskovalnega središča, Cleveland
(bivši zidarski
strežnik, tovarniški delavec, podpredsednik International Social Science
Honor Society & National Confederation of American Ethnic Goups;
Outstanding Educator of America, 1971)
Vkljub strategijam
lažne zastave, pojdimo
množično volit sposobne, poštene in rodoljubne kandidate
Še
vedno stopicamo bolj ali manj na istem mestu in tavamo v umetni zameglenosti.
Le zakaj? Ker smo nasedli sistematičnim dolgoletnim lažem in prevaram. Poglejmo
tale zgovoren primer namernega zavajanja skozi več desetletij — saj
se še mnogi spominjate privlačne oznake ”ljudska demokracija,” ali
ne? Kakšna pa naj končno demokracija bo, če ne ljudska? Že etimološka razlaga
besede pomeni vlado ljudstva. Lincoln je demokracijo mojstrsko definiral kot
vlado iz ljudstva, po ljudstvu in za Ijudstvo! A kaj nam pove Slovar
znanstvenega komunizma (A Dictionary of Scientific Communism, Progress
Publishers, Moskva, l980)? Na strani l74 razlloži ljudsko demokracijo kot
"obliko diktature proletariata, ustanovljene v več evropskih in azijskih
deželah kot rezultat ljudskih demokratičnih revolucij v 1940ih, ki so se
razvile v socialistične revolucije”. Skratka, ljudska demokracija je celo po
takrat še uradnem marksističnem slovarju v resnici diktatura proletariata, to
se pravi diktatura manjšinske (!) komunistične stranke, ki je s pomočjo
terorja, kraje (”nacionalizacije”!) in zavajanja prišla do diktatorske moči.
Seveda tudi komunizem ni bil nikdar znanstven, saj je od vsega začetka poln
kontradikcij, neresnic in prevar, pa nasilja, ki preprečuje vsako znanstveno
razpravljanje in preverjanje. Skoraj nobena Marxova napoved se ni
izpolnila in zanimivo je, da ta ”največji ekonom”, ki je med drugim zelo
zaničeval Slovane in se je prej ali slej spopadel z vsemi sodelavci z izjemo
Engelsa, ki ga je rabil za preživetje, ni bil nikdar zmožen s pošteno
gospodarsko dejavnostjo preživljati niti samega sebe in svoje družine.
V
dolgem nizu prevar igra odločilno vlogo Marxova strategija lažne
zastave. Že Manifest komunistične partije, izdan v nemščini
februarja 1848. v Londonu, pove, da bo revolucija dvignila proletariat na
položaj vladajočega razreda in vpostavitve demokracije. Vendar vlada enega
socialnega razreda nad vsemi drugimi nikdar ne more biti demokracija, ampak je
njeno nasprotje, torej diktatura!
V
revolucionarnem letu 1848, ko se je Marx lahko spet vrnil na Prusko, je 1.
junija pod njegovim uredništvom izšla prva številka časopisa Neue
Rheinische Zeitung. Kot urednik je Marx prepovedal kakršno koli propagiranje
komunističnega ali socialističnega programa in celo omembo teh besed, ker
je vedel, da bi tako povsem odbil finančne mecene in bralce lista. Svoj
časopis je ta načrtovalec diktature že v podnaslovu predstavljal kot ”organ
demokracije,” kakih 300 premaskiranih komunistov pa se je vrinilo v
demokratična društva in skušalo s svojo navidezno zavzetostjo za ”demokracijo”
dobiti v njih vpliv in premoč. Marx sam je postal predsednik svojega
Demokratičnega društva, dva njegova pomočnika pa predsednika dveh delavskih
”demokratičnih” društev. Kot je zapisal Engels, "Če bi bili takrat odkrili
en sam izvod Komunističnega manifesta, bi bilo časopisa in infiltracije
konec" (Leopold Schwarzschild, The Red Prussian, 1947, št. 160,
180-2l6).
Od
začetka komunistične agitacije do padca komunizma in še v ”tranziciji” smo
priča Marxovi strategiji lažne zastave. Treba je vedno postati praporščak
ideje ali programa, ki v tistem času najbolj pritegne, pa povsem skriti
svoje resnične namene. Tako strategi diktature proletariata, ki je lažna
zastava za diktaturo komunistične partije, nastopajo v imenu demokracije.
Revolucija se skrije za zastavo enakosti, delavskih pravic ali po potrebi
”osvobodilne fronte” in partijska diktatura pod zastavo ljudske demokracije.
Največje trobilo partijskih laži se je skrilo za ime Pravda (Resnica), in
ljudje, ki neprestano lažejo, spletkarijo in zavajajo, radi govorijo
o svoji resnici. V času, ko postane jasno, da se partija ne more več obdržati
na oblasti in so nujno potrebne temeljite reforme, se komunisti pojavijo na
čelu reform, ki so jih s svojo diktaturo najbolj in najdalje preprečevali. Če
ljudje mislijo, da je preveč strank, ki se med sabo prerekajo, komunisti
poskusijo z novo zastavo 'Združene liste', drugim pa ponudijo še liberalno
(namesto "ljudsko") demokracijo, v rezervi pa držijo še nestrankarsko
ali nadstrankarsko listo in še kaj, medtem ko partijski strategiji podrejena
glasila nastopajo kot povsem neodvisni listi. Razočaranim radi ponujajo nove
obraze, dejansko mačka v žaklju.
Kdor
ne pozna ali vsaj ne sluti Marxove strategije lažne zastave, bo tej ali
oni komunistični lažni zastavi in prevari nasedel in partija ga bo
izkoristila za svojo oblast in privilegije ali vsaj potisnila v podrejenost,
zatišje, otopelost in neaktivnost. Vse bolj se tako pojavljajo znaki družbene
odtujitve ali alienacije, nemoči in malodušja: naj počnejo, kar hočejo, jaz se
v to umazano politiko ne bom vtikal. Tudi volit ne grem. Saj so vsi
enaki. To je seveda eden največjih absurdov. Ni poklica pod
soncem, kjer bi bili vsi enaki! Tudi politiki so zmožni in
požrtvovalni ali nezmožni, pošteni in nepošteni ali celo tatinski
tajkuni in prodanci, oportunisti in aparatčiki. Tiste, ki se jih še vedno
priviligirani komunisti in privrženci, slovenski in priseljeni, najbolj
bojijo, seveda najbolj in z najnižjimi lažmi, podtikanji
in udarci neprestano napadajo. Ali še kdo danes verjame izmišljotini
o Depali vasi ali o Patriji? Vendar sta obe vsaj začasno dosegli svoj namen in
okrepili sebične spletkarje, lažnike in krivičnike.
Če
smo se v vseh teh letih kaj naučili, potem bomo gotovo nehali nasedati Marxovi
strategiji lažne zastave, potegavščin, podtikanj in krivic. Množično bomo
izpolnili svojo moralno in državljansko pravico in dolžnost in po resnem
premisleku bomo po vesti volili najbolj sposobne, poštene in rodoljubne
kandidate. Pokažimo, da smo vkljub prevaram in umetni zameglenosti zmožni
končno nekaj doseči za boljšo, bolj pravično in lepšo prihodnost Slovenije!
Volitve so zlata, če ne edina priložnost! Izkoristimo jo!
Komentarji
Objavite komentar
Sprejeti bodo samo komentarji brez žalitev in s pravim podpisom (ime, priimek in kraj)